fredag 14 november 2008

Mer inspiration...

Här kommer mer inspiration gällande kläder och miljöer!

I julkatalogen från Bon´a parte så är bilderna fotade i ett vackert hem!
Gillar deras kläder jättemycket oxå..

Se nedan:


Kolla in matrum och kök, lantligt och fint!




Se högra bilden! Fina kläder och fint hem!




Se vänster bild! Såå fint!




Kolla in de vackra möblerna..och ljuslyktorna!
Kläderna längst ner till vänster var min stil oxå!


Bilderna är lånade ur Bon´a partes julkatalog!

Ha en trevlig helg! Kram :)

13 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Dom som är mina favoriter! Handlar jag kläder via nätet blir det via dessa och vilken fin miljö, otoligt vackert kök!!Bra shoppingtips! Trevlig helg önskar jag dig, sambo och LillSigne! Mari.

Lallis - liv och leverne sa...

Mmmm.. så fint!
ha en fin helg.
kram Lallis

White Season sa...

Hej, Åh vilka bilder, och vilka härliga kläder, ljuvligt och stämningsfullt...
Tack för din kommentar och den ljuslyktan du menade är tre glas med ljus i, köpte den i självaste frankrike förra hösten, le jardin står det på varje glas. Har inte sett den här hemma, men den finns säkert...
Ha en jätte skön helg, många kramar från Malin

LantlivsAnette sa...

Åhhh vad fin miljö och kläderna är ju toppen snygga..vad ska du ha på dig till Jul ?
För mig blir det nog en ursnygg klännings tunika i svart med broderier i olika färger på...och en snygg svart sjal med virkade kanter runt om..
Grova strumpor till vore ju fint också..jaa,jisses vad man planerar..
Kraam Anette

Tulipa sa...

Snyggt, snyggt.
Kläderna säljer bättre om de visar upp lite mer av miljön som du visat två fina exempel på de sista dagarna. Då köper man ju lite av hela härliga paketet, tror man!
Kram Tulipa

Kamomilla sa...

Oj så härliga kläder!! Såna skulle man unna sig efter några kilo minus...

Anonym sa...

Sååå fint! och vilka snygga kläder! där ska jag nog beställa ifrån någongång. Köket var helt underbart fint!

Ha en toppenhelg!

Kram Hanna

mitt skärgårdsliv sa...

Håller med de är fotat i vackert hem!! Kläderna är snygga de med :)
Ha en trevlig helg!

linnea-maria sa...

Åh vilka snygga bilder och kläder. Så såg jag ditt förra inlägg. Åh jag tycker också Gudrun Sjödens vinterkatalog var super! Jag gillar när de presenterar lite nedtonade kläder. Ibland blir det lite för mycket lager på lager och virriga mönster men jag köper alltid något ifrån henne. Just nu har jag de underbara sidentrikåkläderna på mig, som en andra hud. Ha en fin helg /linnea-maria

MiaMaria sa...

Hej!

Fantastiska bilder.....

Härliga kläder....tack för tipset!

Hoppas att helgen varit bra!
MiaMaria

Nygammalt sa...

Ja tänk så mycket vackra miljöer och kläder det finns.
Kram.

Lime sa...

Men du.... vilka fina kläder. Det här var nytt för mig. Ska självklart ta mig en titt i katalogen. Tack för tipset och ha dé så bra!

Marie sa...

Både snygga kläder och miljöer, helt ljuvligt!

Ha en bra vecka!
Kram Marie