söndag 25 januari 2009

Dra på trissor..

Jag har visst fått triss i utmärkelser den här veckan! Jätteroligt!

Helgen har varit lugn. Har äntligen tagit mig ut i skidspåret en sväng men det blev inte mycket åkt i snöandet och blåsten men har ju åkt i alla fall! :)

I övrigt har helgen innehållit nödvändigheter som städning och sånt...
Jag är urdålig på att städa klart och sen piffa och flytta saker och byta ut tyger på möbler m.m. utan jag påbörjar min städning, kommer på att de sakerna ska jag flytta, de kuddarna är jag less på, jag skiftar överdrag m.m....fotar arrangemang som jag gjort under min "städning" osv.
Det slutar ju med att jag känner mig ganska nöjd över att ha varit kreativ men inser att ...hmm...just ja, ska ju dammsuga och torka golven oxå! *fniss*
Men..det blev faktiskt oxå gjort till slut! :)



Denna utmärkelse fick jag från Tulipa,
en jättetrevlig blogg som jag ofta tittar in hos!
Tack snälla du!






Denna söta fick jag från både Tidsmästarinnan och Design och Inredning! Inspirerande bloggar båda två!
Tack snälla ni!




Även denna fick jag av Tidsmästarinnan!

Om ni inte besökt dessa bloggar ovan tidigare så gör det! Är absolut värda ett/flera besök! :)
Eftersom det är såå svårt att välja 7 nya att skicka dessa awards till så ger jag dem tillbaka till er 3 bloggare som jag fick dom av för jag gillar er verkligen och ger även dessa till er alla som tittar in här hos mig! Varsågoda!

Hoppas ni alla haft en härlig helg! Här har det snöat sen igår och det snöar fortfarande, jättemysigt! Ha en bra vecka! Kram :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst är det mycket roligare att "piffa" i stället för "grov-görat"!
I helgen har jag legat däckad i förkylning, så det har inte blivit mycket gjort...
Ha en bra vecka!
Kram
Helen

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj detta var ett riktigt awardinlägg; ) grattis till dem! Du HAR en mysig blogg! Mari.

Viola sa...

Vad härligt det låter med snö och så blir ju allt så vackert och vitt, nu är vi inne på andra veckan med regn och grått, är verkligen trist kan jag lova dig, riktigt depparväder, grattis till din trio, kram

Annas skattkammare sa...

Låter så gott med skidåkning.. och städning är ju så gott det med när det är färdigt! Det känns som jag aldrig blir färdig här.. dammar en bänk i veckan typ.. och dammsuger.. =)
Grattis till utmärkelserna!
Kram /Anna