måndag 17 januari 2011

Ett litet tips

Jag har många väskor och ibland ids man inte byta väska för det är så mycket grejor man ska flytta emellan. Fick ett tips av en kompis att ha en necessär lr liknande att ha de flesta sakerna i som man bara kan flytta över till den väska man ska använda för dagen. Himla bra tips tycker jag..även om jag är bra på att sprida ut lite grejor ändå :)


Här sticker necessären upp ur väskan.




Jag tyckte den var så söt och lagom storlek
till det nödvändigaste :)

Ha en bra dag!

12 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Väldigt bra ide`,Den ska jag genast ta efter
Ha en bra dag
Du ser ut att ha en fin väska med fårskinnshjärta på

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken söt neccecär och himla bra idé! Men jag känner mej, det skulle snart rinna över av kvitton och läppstift ändå:)

Annas skattkammare sa...

Bra tips! Då kanske en rörhöna som jag till och med kanske kan hålla lite ordning på alla läppglans och sånt.. ;)
Kram /Anna

Lissboden sa...

Vilket bra tips med necessären i väskan för visst är det jobbigt att plocka över allt när man vill byta väska.
Vad avundsjuk jag blir på dig med skidåkningen och snön. Här har det regnat och det är bara is överallt, usch!
Må så gott och ha en fin vecka!
Kram från Maria

Norrfrids Eija sa...

Vilken trevlig idé, skulle själv behöva ta efter något sådant, allt ligger huller om buller i väskan som i en tombola. Men så byter jag aldrig väska heller förrän den gamla "tagit slut".
Eija

Norregård sa...

Bra tips, jag byter ofta mellan två väskor;o)

Kram Malin

Livet på Vestergård sa...

Vilken bra ide´! Den ska jag också ta efter :)
Kram Kicki

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättebra idé för och få med allt det viktiga. Detta ska jag göra också.
Kramar
AnnaMaria

Tina sa...

Smart tips, det är alltid en massa småsaker som ska med.

Kramis Tina

niinaslycka sa...

Hej,
Vilken fin blogg du har och pysslig med dina fina väskor!
Kram Niina

Kamomilla sa...

Ett suveränt tips!!

Härligt hemma sa...

Hej!
Vad kul att du tittade in hos mig och tack för din kommentar :).
Jättefin blogg du har!!
Ha det så gott!!
Kramar Madeleine