söndag 15 maj 2011

Ett litet livstecken

Har ju inte gjort nåt inlägg sen i onsdags!
Skulle ha gjort det i fredags men då låg ju blogspot nere..så frustrerande att inte kunna göra nåt i blogspot, bara kunnat titta på bloggar men ej skriva nåt. Förberedde ett inlägg torsdag kväll och jag visste inte ens om det blev sparat men ser nu att det blev det, puh!
Jag lät bloggen vila och var istället på en jättetrevlig tjejmiddag på fredag kväll med jättegod mat och dryck och mycket prat och i lördags blev det ett 40-års firande oxå med jättegod mat och dryck!
Idag får jag sona mina synder och sticka ut och röra på mig istället! :)
Är tillbaka med nytt inlägg imorrn!
Kram

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hejsan
Hela blogger slogs ut i fredags, hoppas dom fått ordning på sitt krångel. Låter som en bra helg hos dig, kalas är alltid kul.
Kramar
AnnaMaria

rosenälvorna sa...

Hej! Lite måste man få synda och njuta av tillvaron. Söta vimplar i förra inlägget, tänk vad kul med kalaskänsla varje dag när man kommer hem:)//Christina

Kamomilla sa...

Ja, det var jobbigt när det inte fungerade!!! Men nu är vi alla tibax! :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Sån färgstark läcker bild med tulpanerna och den fina rosenkudden i bakgrunden!! Mari.

Ardisia sa...

Man får ta det lugnt ibland & låta inläggen ta sin tid :)

Ses snart hoppas jag!
Kram

Livet på Vestergård sa...

Skönt att bloggandet fungerar igen. Så mycket roligt du haft för dig :)