fredag 6 maj 2011

Min lilla fotomodell





Min lilla sötnos Signe! :)
Vi brukar ha fototävlingar på jobbet och fota med vissa teman för varje gång och denna gång var det porträtt. Nu hade jag inte lyckats hitta någon människa som var villig att ställa upp på porträttsfoto.
Sista dan för inlämning av bild så satt jag vid min dator hemma på förmiddagen och så vänder jag mig om...och vem sitter där och poserar om inte lill-signe..som om hon liksom skulle ställa upp då jag inte hade nåt foto :) Hade kameran till hands så det vara bara att vända sig om försiktigt och fota och hon ändrade poser lugnt eftersom. Jag vann inte men det gör inget, jag blev nöjd ändå. Har inte redigerat bilderna men ser att jag måste bredda sidan för blogspot kapar mina extrastora bilder på högra sidan litegrann.

Ha en fin helg!
Kram :)

21 kommentarer:

Fru Ekeby sa...

Men det var då den allra sötaste lilla fotomodell jag har sett!
Jag gillar katter, allt sker på deras villkor. Dom ger villkorslös kärlek i lagoma doser..och sen går dom...för att återkomma när dom vill.
Trevlig helg på dej. Kram.

rosenälvorna sa...

Verkar som hon gillar att bli fotad, jättemysig//Trevlig helg, Christina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Roligt med foto-tävling på jobbet, och sötare modell kunde du inte ha haft. Så jättebra foton du fick.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men vilka fantastiskt vackra bilder på söta OriginalSigne!!! Hur fin kan man vara, duger inte detta till fototävling så säg matte? Katter VET när de är fina!! Mari.

Linda- Vildros och kaprifol sa...

Så söt modell!

Vilken ljuvlig kudd- och tygblandning i din kökssoffa..

Kramar Linda

Anonym sa...

Hej, hej!

Vilken söt fotomodell du har och vilka fina tapeter jag skymtar.

Ha en fin helg!
Kram

Fågel Blå sa...

Åhhh sån söt modell!
passar på att önska en fin Helg!Kram Kathrine

Norrfrids Eija sa...

Så fotogenique hon är, Signe! Så fantastiskt fina bilder, hur kan det komma sig att du inte vann?

LOPPISLIV sa...

Ohhh en sån skönhet!! Trevlig helg. Kram Paula

Anonym sa...

sötaste signe! så fin kisse!
Ha en fin fredag1
kram p.

Livet på Vestergård sa...

Du hade säkert den sötaste modellen i alla fall!
Ha en skön fredag.

n o r d i n g å r d e n sa...

...glömde säga- du borde ha vunnit!!! Gör vykort av dessa foton vetja!!

Mäster Henrik sa...

tack för din fina kommentar hos mig!! och vilken snygg katt du har.. nästan lika snygg som min;)

trevlig helg

Magnus

Lissboden sa...

Vilken fin modell hon är lilla Signe!
Vackrare katt får man leta efter.
Jag önskar er en fin helg båda två!
Kram från Maria

Unknown sa...

Din lilla fotomodell är så übersöööööööt. =)

Dessutom bara älskar jag dina kuddar i soffan, jag är ju så barnsligt förtjust i röda detaljer.

Har varit trött på min dator ett tag men nu är jag pigg igen och kan fortsätta stalka mina bloggvänner. ;-)

Sitter här och funderar på kvällsmat för gubben är i Globen på Rushkonsert. Solen börjar titta fram och man har lovat varmare i helgen, det får vi väl hoppas.

Hoppas allt är bra med dig, Lill-Signe och de dina samt att ni får en varm och skön majhelg!

Massor med kramar!

Lotta sa...

Frågar du mig så är det din Signe som tar hem priset. Vilken sötnos. Titta gärna på min sötnos som heter Sadie och är en Birma... jag gillar också din kökssoffa! ha en skön helg! Kram Lotta

Norregård sa...

Men vilken ljuvlig liten kattfröken;o)

Ha en bra Helg!
Kram Malin

Kamomilla sa...

Vilken underbar modell!! vacker!

Jenny sa...

Attans vilken söt modell du hittade:)

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

Villa Frejas bokblogg sa...

Toksöt :)

Linda sa...

Vilken skönhet! Så fin hon är!! KRAM Linda