måndag 16 maj 2011

Pasteller att bli glad av













Mååånga bilder blev det!
Hämtade upp min favoritdörr som jag brukar ha på altanen, till övervåningen. Den har stått i källaren över vintern. På ena sidan är den rätt sliten efter att ha stått ute men på andra sidan är den rosa, låter inte så snyggt..jag vet..men jag gillar den! Den har nu fått ett annat användningsområde men det får ni se en annan dag.

Klänningen har jag köpt hos Butik Lillasyster och kommer ifrån Lise Sandahl. Det kommer att vara modevisning i butiken 25/5, missa inte det!

Hoppas ni får en fin vecka!
Kram

13 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Det är så snyggt att ställa in slitna dörrar och fönster, bara sådär rakt upp o ner, det rosa passade ju kanon med den grå tunikan...sååå stämningsfullt det måste vara i ert sovrum med den tapeten också!
Ha det gott!
Eija

Livet på Vestergård sa...

Den ser riktigt fin ut din klänning, ja det gör dörren med :)
Ha en bra dag! Kram Kicki

n o r d i n g å r d e n sa...

Ursnygg klänning!! Den sitter nog perfekt på dig!!! Vet du, jag har en likadan=)!!!! Fast mörkgrå, men den är lite för snäv för mej, sitter åt över bysten så de blir helt platta, ha, ha, men klänningen är bedårande!! Figursmickrande, för alla ( om man inte har lite för liten stl som jag då förstås:) Så snyggt den hängde där på den nötta dörren, där kan den alltid hänga när du inte har den på dig, som ett vackret smycke för hela rummet...

Annas skattkammare sa...

Så härliga färger! Blir nyfiken på vad du gjort med dörren.. ;) Kram /Anna

Mormors gård sa...

Halloj!
Oj, vad flitig du är med inlägg! Jag som har flyttat ut i trädgården har fullt upp med att läsa fast hos er andra :)
En underbar gammal dörr, väntar med spänning på vad du hittat på med den.
Ha det bäst!
Kram, Jessica

Michaela Eriksson sa...

Hej Designe!

Åh vad fin dörr, blev alldeles inspirerad...rosa dörr..ja, den var fin! Fick annars din kommentar häromdagen, men lyckades inte publicera den..bara så du vet att den kom fram.

kram/
Smulan

Lissboden sa...

Snygg klänning på en vacker dörr!
Du fixar till allt så smakfullt. Jag önskar jag hade samma förmåga att få till det.
Jag hade gärna kommit på mannekänguppvisningen men det är lite för långt att åka:))
Ha en fin vecka!
Kram från Maria

linnea-maria sa...

Jag tycker att din dörr är otroligt fin. Jag har två ljust turkost målade skåpdörrar som står på altanen som en liten pastellklick och är sådär snyggt slitna. Dina bilder är helt underbara. Var rädd om färgen på dörren :)
kram/Therese

Lissboden sa...

Hej igen!
Men vad roligt att du slog till och köpte jeansjackan. Den är supersnygg och kommer att bli fin till din nya klänning. Jag hade en 25-% kupong så den kostade bara
300 kr och det är den verkligen värd. Jag har den nästan varje dag:)
Må så gott!
Kram/Maria

Drömblomma sa...

Hur mysig färg som helst på den dörren. Den får du absolut inte göra något åt. Den är jättevacker som den är./Kram Lena

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

En sliten rosa dörr tycker jag var jättecharmigt, det är så fin ljus rosa nyans. Jättefin klänning också
Kramar
AnnaMaria

Kamomilla sa...

Vackra tillsammans... :)

kråke sa...

Wow vilken färg på dörren...underbar:)) Kul att den fått snygg patina oxå...gör ju inte saken värre om man säger så;))

megakram kråke