söndag 29 maj 2011

Tillbaks igen!

Hej igen!
Har varit lite frånvarande pga att jag varit i Dalarna, närmare bestämt i utkanten av Mora på en Dalavecka med besök hos olika hantverkare och har även fått prova på lite hantverk!
Det har varit jättetrevligt och jag har träffat nya trevliga människor! Resan gav mig mersmak gällande både Dalarna och vad gäller hantverk! Är nu full av inspiration och har huvet fullt med idéer! :)
Ska notera ner mina idéer så jag kan ta tag i dom dagar då det är dåligt väder för nu har ju tiden kommit då man mest vill vara utomhus...lite av mitt pyssel kan man säkert utföra utomhus oxå förstås!
Bilder från resan kommer så snart jag redigerat dom lite!
Ha en fin kommande vecka!
Kram :)

9 kommentarer:

Marie sa...

Låter som du har haft en riktigt mysig vecka, kan tänka mig att du är alldeles full av idéer och inspiration. Ser fram emot att få se bilder från din resa!

Ha en bra vecka!
Kram Marie

kråke sa...

Härligt med ny inspiration och roliga ideér:)) Spännande:))

Ha en riktigt härlig dag:))

kramis kråke

n o r d i n g å r d e n sa...

Välkommen hem igen! Kul att du har resan var givande och att du har skallen full av roliga idéer och så skönt att hemresan gick som den skulle, vi hörs!!! Mari.

Ullis sa...

Vilka söta tulpaner och vilken fin blogg du har!
Ha en skön dag!Ullis

Gita sa...

Åh vad det låter härligt! Jag ser fram att få veta mer.

Tina sa...

Så nyfiken jag blev nu, kan gissa att du är full av inspiration och idéer nu...spännande.

kram Tina

Unknown sa...

Åh lyckliga du, jag har massor med släktingar i just de trakterna och för mig är det paradiset på jorden. ;-)


Ska bli kul att se dina bilder.

Hoppas allt är bra annars!

Kraaaaaaaaam

Livet på Vestergård sa...

Så roligt med ny inspiration! Du får visa oss sen :)

Roxi Ameduri Marchettini sa...

muy inspiradora y simple tu foto! un beso!!!