måndag 9 april 2012

Snygg förpackning

På min Stockholmstripp besökte jag butiken Granit och OJ så mycket snyggt det fanns som jag gärna hade köpt!..men behövde jag nåt?....njäe...inte direkt...


Köpte mig 3 saker i alla fall som inte var så dyra och slogs in i deras fina "tidningsmönstrade" inslagspapper!


Åh, va jag gillar när grejorna till och med är snygga bara med lite papper runt och en snygg tejp där det står "Förenkla ditt liv- få tid att leva"! Bra budskap!
Vad jag köpte får ni se en annan gång!

10 kommentarer:

La Dolce Vita -Vardag när det är som bäst! sa...

Väldigt tjusigt papper och vad spännande att se vad du hittat för fint!

Ha en fortsatt fin dag, den sista på påsken.

Kram Caroline

n o r d i n g å r d e n sa...

Spännade att se vad du köpt sedan!

Ja, jag älskar Granit, jag är ofta i den butiken och hittar alltid ngt jag vill ha, såg du mitt förra inlägg, där fanns lite från Granit.

De har så stilrent, men ändå snygga saker och som sagt- bara papperet;) Ha en fin annandag!! Mari.

Mariette sa...

Ja du, nu blev man ju nyfiken...

SNYGGT förpackat!

Kram Mariette

Kamomilla sa...

Smart! Men vad månne du köpte?

Millygarden sa...

Åh vad kan det vara..svårt att gissa för där finns så mycket fint!


Kram Marina

Marie sa...

Hihi, nu blir man ju nyfiken! Gillar också Granit, de har massor av fina saker.

Trevlig kväll!
Kram Marie

kråke sa...

hihi...vad nyfiken jag blev...ser ut som någon slags flaska med glas till...eller någon kruka...hmm...snyggt inslagna är de iallafall;)))

Kram fina och ha en härlig annandagpåskkväll:))

kråke

Norregård sa...

Snyggt papper, kul med lite annat än det vanliga!!

Ha det:)
Kram Malin

Tina sa...

Jag måste till Granit o kolla..
Har funderat ett par ggr att hitta på något med det där snygga pappret, synd att bara slänga!

kramkram o ha en bra dag

Rummet för välbefinnande sa...

Riktigt snyggt. Tänkte direkt på ljus.....
Åhhhh det här fick jag inspiration av minsann :)
Nu hoppas jag vi får till dagarna också Jag hör av mig snart.

Ha en bra vecka!
Kram Mia