torsdag 26 juni 2014

Underbara Ådalsbyn

Besökte vår hembygdsgård Ådalsbyn lite snabbt igår kväll för att titta in i lilla hantverksbutiken här på bild! Visst är den söt?! :)
 


I helgen firades här midsommar som ni ser! Igår kväll var det kvällsöppet både i hantverksbutik och öppet för fika i torpet fram till kl. 20. Så är det onsdag kvällar! :)
 


Ett av torpen...och som vanligt har jag slarvat och fotat med mobilen så bilderna är lite snea och snabbfotade! :)
 


På väg ner på stigen i den fina magiska skogen nedanför Ådalsbyn!
 


På vägen hem passade jag på att äntligen plocka en sommarbukett och ställde i mitt auktionsfyndade höganäskrus som jag såg den här buketten i när jag ropade in den....ni vet..man ser ju bilder när man ser saker man vill ha! :) Kruset står för övrigt på mitt auktionsfyndade bord för endast en hundring! :)
 
HÄR hittar ni öppettider för Ådalsbyn i sommar! :) 

1 kommentar:

Annica sa...

Så vackert!
Lite trolskt över bilderna!
Kram och trevlig helg!
Annica