tisdag 2 september 2014

Nu har jag gjort det igen! :)

Jag tackade ja till något roligt som jag aldrig gjort förut! ...ni vet ju vad jag sa här tidigare...att jag lovat mig själv att tacka ja till allt roligt jag blir erbjuden! :)...
Nu var det så att innan semestern så blev jag tillfrågad om jag kunde ställa upp som bröllopsfotograf! Va? Jag bröllopsfotograf? Jo tjena....det har jag aldrig varit förut! Jag är ingen fotograf och har verkligen inte vana av att fotografera människor...jag brukar ju fota inredning till min blogg, inte mer än så...hjälp!...törs jag?! Brudparet måste ju bli nöjda med sina foton!...men de insisterade så okej, I do it! :)
Det blev en heldag på underbara Norrfrid med fotografering av frisering, sminkning, påklädning, detaljbilder och sedan utanför och inuti kyrkan och lite bilder efter vägen. Jag fotade även den goda lunchen som Eija tillagat och den kan ni ser Här! Jag hade en jättetrevlig dag med det glada och lyckliga brudparet och jag kände mig verkligen välkommen att delta under deras stora dag!
Här kommer ett axplock av bilder med lov av brudparet! :)
Med hänsyn till brudparet har jag valt att inte visa hela bilderna!



 








 















Tack snälla J och A för att jag fick ta del av er dag och att ni litade på mig! :)

6 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Oj vilket uppdrag och jag ser att du lyckades fint! Underbara bilder ju!
Ja bröllop tror jag inte jag skulle våga mig på själv, man kan ju liksom inte "ta om" de bilder som inte blev bra hi hi...men härligt att du vågade och du KAN!
Önskar dig en skön kväll...
Varm kram,
Titti

Rapport till Vänfors sa...

Så fina...och så modigt...Men tur att du vågade för de blev jättebra tycker jag :)
Kram Annika

Julia sa...

Felicidades.
Que bonito post, me he paseado por tu bloc y me ha encantado, te invito a ver el mío, esta semana las mascotas son las protagonistas, nos hacen compañía y sacan lo mejor de nosotros mismos. Si eres un amants de los anima les no te puedes perder este. Deseo que te guste y si es así y no eres seguidora espero que te hagas, gracias por visitarme.
Elracodeldetall.blogspot.com

n o r d i n g å r d e n sa...

Som sagt, jättefina bilder!!! Det får bli en ny huvudrollsinnehavare i filmen "Bröllopsfotografen", En kvinna från Västernorrland, ingen kille från Värmland inte ;) Urfina foton!!!!

G:a Affären sa...

Både spännande och roligt att du tackade ja till ännu ett bröllop. Och du är ju jätteduktig! Så fina bilder!
Kul med fotot på skosulorna och de passande bokstäverna, i dubbel bemärkelse.
Nu kommer du att få fler förfrågningar, helt säkert. Och det är ingen dålig kombination med dig och Eija; bröllop med foto.

Kramar
Cia

Unknown sa...

Det där klarade du galant kompis!